Politica de retur

Conditii de retur a produselor:

  1. Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.
  2. Se pot returna aceste produse doar daca sunt in ambalajul original si nu prezinta urme vizibile de utilizare excesiva. Produsele vor fi returnate  în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte.
  3. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvs.: urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile si ambalajele originale.
  4. Trebuie sa returnati produsele insotite de certificatul de garantie in original emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care v-au fost livrate.
  5. Daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile primite.
  6. Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
  7. Pentru ca returul dvs. sa fie procesat este necesar ca produsul sa fie returnat in ambalajul original, insotit de etichetele cu care l-ati primit.
  8. Inainte sa returnati un produs asigurati-va ca nu este protejat de parole setate de catre dvs. si ca ati sters eventualele conturi pe care le-ati definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software.
  9. Nu puteti returna un produs daca acesta a venit insotit de o licenta OEM care s-a activat de catre dvs. sau de pe care ati dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care vi l-am livrat.
  10. Puteti returna foliile pentru tablete si telefoane mobile doar daca nu au fost folosite.
  11. Puteti returna husele pentru tablete si telefoane mobile doar daca nu au fost folosite si sunt insotite de ambalajul original intact.
  12. Ne rezervam dreptul de a diminua sumele rambursate clientului cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor, in cazul returnarii produselor incomplete, cu urme de utilizare.
  13. Cheltuielile de transport aferente returnarii produselor se vor achita integral de catre dumneavoastra (costurile aproximative pentru o expeditie sunt suprinse intre 15 si 20 de lei, pentru orasele resedinta de judet). La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs.

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta nu aveti posibilitatea de a vedea bunurile inainte de achizitie consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a produselor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. Produsele electronice si electrocasnice se probeaza numai prin pornirea si oprirea acestora, NU prin folosirea acestora in scopul in care au fost produse. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

Manipularile acceptate pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sunt:

– dezambalarea fara distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;

– inspectarea vizuala si tactila a produselor;

Daca un consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a bunurilor, consumatorul raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

  • folosirea aparatelor electronice in orice alt mod decat testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
  • ruperea sigiliilor interne si a etichetelor;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integranta din produs);
  • zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu substante externe;

Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate in cutia produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare atunci cand returnati un produs aveti obligatia de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.

in cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipularea bunurilor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. in cazul in care bunul returnat prezinta ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor. inainte de a returna produsul va rugam sa protejati ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu taiati ambalajul original si nu lipiti etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt si/sau taiat si/sau gaurit si/sau ud si/sau cu urme de etichete, banda adeziva, pix, marker etc.) se diminueaza cu valoarea aducerii la conformitate.

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsa sau incomplet (de exemplu: suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) se diminueaza conform valoarii aducerii la conformitate.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie).

Advanced Technologies – SHOPGSM ROMANIA recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.

Termenul de procesare al unei returnari, din momentul livrarii coletului de catre firma de curierat, este de 14 de zile.

Contact:

– Pentru returnarea produselor comercializate de Advanced Technologies – SHOPGSM ROMANIA in cadrul magazinului on-line shopgsm.ro si/sau eMAG.ro Marketplace ne puteti contacta folosind una dintre optiunile de mai jos:

Email: retur [@] shopgsm.ro

Telefon: 021 569 85 33 (10 linii)

Program: Luni – Vineri intre orele 09:00 – 18:00.

Adresa: Str. Ion Heliade Radulescu, Nr. 26, Sector 2, Bucuresti, 021585

Operatorii nostri va vor oferi suport in finalizarea returului dvs. si va vor oferi detalii cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalarea corecta a produselor sau contactarea unei firmei de curierat.